- Każdy uczestnik 16. TPPS Danielka 2024 powinien się zapoznać z niniejszym regulaminem i przestrzegać go w czasie i miejscu imprezy.
- Każdy uczestnik zaraz po przyjeździe powinien się zgłosić do Recepcji m.in. w celu odbioru opaski i zarejestrowania się.
- Wszyscy uczestnicy powinni stosować się do zaleceń odpowiednio oznakowanych służb porządkowych, organizatorów, oraz do komunikatów podawanych ze sceny.
- Rejon imprezy jest podzielony na odpowiednio oznakowane strefy. Ponadto widownia jest ograniczona liczbą przygotowanych przez organizatorów miejsc siedzących.
- Opaski uczestnika.
- Każdy uczestnik powinien mieć opaskę uprawniającą na wstęp na teren Festiwalu. Opaska jest jednorazowa, powinna być odpowiednio zapięta w trwały sposób na nadgarstku i nie można jej zdejmować w czasie trwania Festiwalu. Opaska nie jest konieczna przy wstępie na koncert w niedzielę 25 sierpnia.
- Wszystkie opaski uczestnika (w kolorze niebieskim) są numerowane, a ich ilość jest ograniczona do 999 sztuk.
- Odbiór opaski jest możliwy wyłącznie w Recepcji Festiwalu, która znajduje się przy wejściu na widownię i jest odpowiednio oznakowana.
- Opaskę można zarezerwować wcześniej, poprzez darowiznę za pośrednictwem portalu zrzutka.pl (za 40 zł), a odbiór opaski jest możliwy na miejscu po okazaniu zaświadczenia ze zrzutki.
- Opaskę Recepcja może też wydać bez rezerwacji, jeśli jeszcze będą dostępne wolne numery, po wpłaceniu na miejscu darowizny na rzecz Fundacji – w wysokości co najmniej 50 zł w piątek 23 sierpnia, albo co najmniej 30 zł w sobotę 24 sierpnia. Uczniowie i studenci do 26 roku życia – 30 zł.
- W uzasadnionym przypadku zniszczenia opaski, może być ona wymieniona w Recepcji na nową, pod warunkiem dostarczenia uszkodzonej opaski z możliwym do odczytania numerem.
- Namioty.
- Miejsca na namiot nie trzeba rezerwować, ale na portalu zrzutka.pl są dostępne pakiety – rozbicie namiotów łącznie z opaskami, a także (opcjonalnie) z koszulkami.
- Uczestnicy, którzy chcą rozbić namiot na terenie pola namiotowego Festiwalu, po wpłaceniu w Recepcji darowizny w wysokości co najmniej 50 zł, lub przedstawieniu zaświadczenia z portalu zrzutka.pl, dostaną numer namiotu, a miejsce jego rozbicia zostanie wskazane przez organizatora. Dotyczy to standardowego namiotu turystycznego, który pomieści do 5 osób.
- Wszyscy mieszkańcy namiotu powinni mieć opaskę uczestnika. Dotyczy to także tych uczestników, którzy taką opaskę dostaną bez opłaty (np. dzieci w wieku poniżej wieku uczniowskiego (0-6 lat) pod opieką rodziców).
- Tabliczka z numerem powinna być przymocowana do namiotu przez cały czas trwania imprezy.
- Po imprezie prosimy o pozostawienie porządku w miejscu rozbicia namiotu.
- Parkowanie
- Parkowanie samochodów na terenie Festiwalu jest możliwe wyłącznie za specjalnym zezwoleniem organizatorów i w miejscach przez nich wskazanych. Możliwe jest zaparkowanie kamperów z dostępem do prądu w zamian za darowiznę w wysokości 100 zł, ale miejsce trzeba wcześniej zarezerwować.
- Proponujemy parkowanie samochodów na 2 wynajętych parkingach zewnętrznych, zarządzanych przez organizatorów – dolnym (ok. 200 m od terenu Festiwalu w dół drogi prowadzącej z Ujsoł) lub górnym (ok. 200 m od terenu Festiwalu w górę drogi). Jednorazowa opłata-darowizna na rzecz Fundacji wynosi 50 zł za parkowanie w czasie całego festiwalowego weekendu. Darowizna od parkujących w sobotę (jeśli będą wolne miejsca) wynosi 30 zł.
- Przestrzegamy przed parkowaniem w niedozwolonych miejscach. Droga musi być przejezdna, a dolinę będzie patrolować Policja.
- Każdy uczestnik jest zobowiązany do przyzwoitego zachowania się i niezakłócania przebiegu imprezy we wszystkich strefach, szczególnie na widowni podczas koncertów. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do skutecznego wyproszenia osób które nie stosują się do tego punktu regulaminu.
- Na widowni obowiązuje zakaz spożywania napojów wysokoprocentowych, zakaz palenia, a także zakaz wnoszenia naczyń szklanych, porcelanowych, ceramicznych i przedmiotów niebezpiecznych.
- Cisza nocna w czasie trwania Przeglądu nie obowiązuje w rejonie sceny, widowni i ogniska, natomiast uprasza się o zachowanie ciszy na polu namiotowym oraz w Chałupie w godz. 0.00 – 6.00.
- Na terenie obiektu znajdują się toalety oraz kosze na śmieci. Uczestnicy zobowiązani są z nich korzystać i nie zanieczyszczać terenu Chałupy.
- Obowiązuje bezwzględny zakaz palenia ognisk, pochodni itp. poza wydzielonym, oznakowanym miejscem.
- Wchodzenie do przestrzeni specjalnie oznakowanych przez Organizatora, w tym do budynków Chałupy, na scenę i na teren backstage’u (garderoba, zaplecze sceny) przez osoby nieuprawnione jest zabronione.
- Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za utracone rzeczy. Biuro rzeczy znalezionych znajduje się przy Recepcji.
- Łamanie postanowień niniejszego regulaminu może skutkować usunięciem z terenu Imprezy.